UX/UI: +4.36 rezerwacji online dziennie

Restauracja Padre to uznane miejsce kulinarne, z długoletnią historią działalności w Krakowie. W roku 2022 doszło do zmiany właściciela, co zaowocowało inicjatywą odświeżenia marki. Postanowiono zlecić projekt nowej strony internetowej, aby lepiej odzwierciedlić nową wizję i styl restauracji. Lokal kontynuuje tradycję serwowania nowoczesnej kuchni europejskiej i zyskuje uznanie wśród licznych turystów i mieszkańców miasta Krakowa.

Jednym z wyzwań, z którym zmierzono się podczas projektu, było dostosowanie strony do grupy docelowej. Podjęto decyzję, że strona powinna być prosta i przejrzysta.

Cele projektu

Głównym celem projektu była responsywna strona internetowa, o prostym układzie nawigacyjnym, która umożliwi klientom łatwe i wygodne dokonywanie rezerwacji online. Poprzednia wersja witryny nie posiadała formularza rezerwacyjnego. Skutkowało to koniecznością telefonicznego kontaktu w celu zarezerwowania stolika. Zdecydowano się na wprowadzenie usprawnień, mających na celu ułatwienie procesu rezerwacji oraz zwiększenie ich liczby.

Rozwiązania

W celu osiągnięcia założonych celów, zastosowano następujące rozwiązania. Stronę wykonano w systemie WordPress – łatwym w obsłudze i intuicyjnym. Dodano prosty i przejrzysty formularz rezerwacyjny, który można wypełnić w kilkanaście sekund. Wykorzystano schludne fonty, duże zdjęcia i spójne grafiki.

Wyniki

W ciągu ostatnich 90 dni (10.09.23 – 08.12.23) stronę odwiedziło 7200 użytkowników, a restauracja otrzymała 392 rezerwacje. Daje to 4.36 rezerwacji dziennie i imponujący współczynnik konwersji wynoszący 5.44%.

Dane Google Analytics

Wnioski

Strona jest łatwa w nawigacji, generuje rezerwacje online i umożliwia proste zarządzanie contentem. Pracownicy mogą samodzielnie edytować menu, kartę win i dodawać informacje o aktualnych wydarzeniach. Dzięki temu restauracja zwiększyła liczbę klientów i poprawiła swoje wyniki finansowe.

Data publikacji: